Atea Boot Camp 10 år
Uppdrag
Att utveckla en självklar mötesplats för hela IT-branschen.
Att befästa och utveckla Ateas position som marknadsledare.
Lösning
Redan från start fanns en hög ambition och en långsiktighet i satsningen på Atea Boot Camp som årligen fullbokas på ett par timmar av beslutsfattare inom både privat och offentlig sektor. Varje år görs en analys av vilket fokusområde som skall bli årets tema. 750 deltagare medverkar aktivt i workshops, runda-bords-samtal, gående möten, nätverkar och lyssnar till utvalda key note speakers.
Resultat
97,6 % av deltagarna rekommenderar Atea Boot Camp till andra IT-chefer.
Ateas omsättning har de senaste 10 åren vuxit från 5 miljarder till 12,7 miljarder.
Nyheter, insikter och utsikter
Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev
Fastighetsbyrån 50 år
Med flest mäklare, störst marknadsandel och omsättning är Fastighetsbyrån landets ledande mäklarkedja. Bakom den…
26 september, 2016
Försvarsmakten Innebandysponsring
För att aktivera Försvarsmaktens sponsorskap av Innebandy-SM satte vi träningsappen FMTK i fokus. Innebandyspelaren…
2 juni, 2017
Skandia — en veteran i Almedalen
Det är när människors behov, politikernas ambitioner och näringslivets affärsmodeller samverkar som vi får kraft i…
22 mars, 2016
ATEA Landslagsläger
Sedan 2007 har Atea varje år samlat alla sina medarbetare till en kick off som de kallar Landslagsläger. Syftet är att…
5 juli, 2019