Fast Moving
DLF och Svensk Dagligvaruhandel gav oss i uppdrag att ta fram ett skalbart eventkoncept riktat mot ledare inom dagligvarubranschen. Designen, liksom själva innehållet, skulle uttrycka kunskap snarare än fest samt hålla över tid. Resultatet blev konceptet ”Fast Moving” med ett optimistiskt och flexibelt uttryck designat med digitalt fokus. För varje nytt år och event varieras färgsättningen i designen vilket ger variation utan att tumma på igenkänningen.
Nyheter, insikter och utsikter
Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev
Ljuskonst om fjärrvärme
Hur gör man konst på ämnet fjärrvärme? Den frågan har vi numer svaret på. Tillsammans med Vattenfall tog Minnesota fram…
23 november, 2021
Försvarsmakten Innebandysponsring
För att aktivera Försvarsmaktens sponsorskap av Innebandy-SM satte vi träningsappen FMTK i fokus. Innebandyspelaren…
2 juni, 2017