5 nomineringar i Gyllene Hjulet

Minnesota är tillsammans med kunder och partners nominerade med 5 bidrag i Gyllene Hjulet som prisar intresse- och…


Fastighetsbyrån på Fastival

Covid -19 hade fortfarande sitt grepp om Sverige när Fastighetsbyråns kick-off 2022 skulle planeras. Hur skulle man för…


Fössta tossdan i mass? Sofie förklarar.

I ungefär 10 år har vi smålänningar firat fössta tossdan i mass och nästan lika många år har det faktiskt firats på…


SEB The Next Awards 2022

Genom SEB The Next Awards har vi skapat ett koncept och en plattform som är starkt kopplad till hållbart…


OMEN @ Dreamhack Winter

Under Dreamhack Winter skapade vi en expoyta som gav OMEN enorm synlighet och fler besökare än någonsin. Montern blev…


Guldmyran 2022 blev hybrid

Vintern 2022 satte pandemin åter fart. Vad kunde bli den optimala lösningen för att hylla alla partners — trots alla…


Ahlsell på Vasaloppet

Ahlsell är huvudsponsor till Vasaloppet. Tillsammans med Minnesota har man utvecklat aktiveringar som fungerar både…


Scania Quiz Trophy

Scania Quiz Trophy är en digital kunskapstävling där förare, ägare och Scaniafans testar sina kunskaper om hur fordonen…


SEB väljer Minnesota — igen.

I somras gick SEB ut i en upphandling för att hitta rätt strategisk event- och sponsringspartner. Uppdraget hamnade…


Best Booth Design på Dreamhack 2022

HP Omen tar hela sitt varumärke till en fysisk upplevelse för besökarna på Dreamhack 2022. Tillsammans med Minnesotas…


Årets Dagligvara 2022

Minnesota har för tredje året i rad producerat kampanjen och all content kring priset Årets Dagligvara.


Minnesota utbildar kommunikatörer

I oktober fick Minnesota förtroendet att för Stretchgruppen utbilda 30 kommunikatörer.


Nyheter, insikter och utsikter

Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev

Privacy policy