5 nomineringar i Gyllene Hjulet
Minnesota är tillsammans med kunder och partners nominerade med 5 bidrag i Gyllene Hjulet som prisar intresse- och…
12 april, 2023
Fastighetsbyrån på Fastival
Covid -19 hade fortfarande sitt grepp om Sverige när Fastighetsbyråns kick-off 2022 skulle planeras. Hur skulle man för…
1 mars, 2023
Fössta tossdan i mass? Sofie förklarar.
I ungefär 10 år har vi smålänningar firat fössta tossdan i mass och nästan lika många år har det faktiskt firats på…
1 mars, 2023
SEB The Next Awards 2022
Genom SEB The Next Awards har vi skapat ett koncept och en plattform som är starkt kopplad till hållbart…
1 mars, 2023
OMEN @ Dreamhack Winter
Under Dreamhack Winter skapade vi en expoyta som gav OMEN enorm synlighet och fler besökare än någonsin. Montern blev…
28 februari, 2023
Guldmyran 2022 blev hybrid
Vintern 2022 satte pandemin åter fart. Vad kunde bli den optimala lösningen för att hylla alla partners — trots alla…
28 februari, 2023
Ahlsell på Vasaloppet
Ahlsell är huvudsponsor till Vasaloppet. Tillsammans med Minnesota har man utvecklat aktiveringar som fungerar både…
28 februari, 2023
Scania Quiz Trophy
Scania Quiz Trophy är en digital kunskapstävling där förare, ägare och Scaniafans testar sina kunskaper om hur fordonen…
28 februari, 2023
SEB väljer Minnesota — igen.
I somras gick SEB ut i en upphandling för att hitta rätt strategisk event- och sponsringspartner. Uppdraget hamnade…
15 februari, 2023
Best Booth Design på Dreamhack 2022
HP Omen tar hela sitt varumärke till en fysisk upplevelse för besökarna på Dreamhack 2022. Tillsammans med Minnesotas…
21 december, 2022
Årets Dagligvara 2022
Minnesota har för tredje året i rad producerat kampanjen och all content kring priset Årets Dagligvara.
26 oktober, 2022
Minnesota utbildar kommunikatörer
I oktober fick Minnesota förtroendet att för Stretchgruppen utbilda 30 kommunikatörer.
26 oktober, 2022
Nyheter, insikter och utsikter
Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev