Guldmyran 2022 blev hybrid

Vintern 2022 satte pandemin åter fart. Vad kunde bli den optimala lösningen för att hylla alla partners — trots alla…


Ahlsell på Vasaloppet

Ahlsell är huvudsponsor till Vasaloppet. Tillsammans med Minnesota har man utvecklat aktiveringar som fungerar både…


Scania Quiz Trophy

Scania Quiz Trophy är en digital kunskapstävling där förare, ägare och Scaniafans testar sina kunskaper om hur fordonen…


SEB väljer Minnesota — igen.

I somras gick SEB ut i en upphandling för att hitta rätt strategisk event- och sponsringspartner. Uppdraget hamnade…


Best Booth Design på Dreamhack 2022

HP Omen tar hela sitt varumärke till en fysisk upplevelse för besökarna på Dreamhack 2022. Tillsammans med Minnesotas…


Årets Dagligvara 2022

Minnesota har för tredje året i rad producerat kampanjen och all content kring priset Årets Dagligvara.


Minnesota utbildar kommunikatörer

I oktober fick Minnesota förtroendet att för Stretchgruppen utbilda 30 kommunikatörer.


SEB The Next Awards

The Next Awards som är en hyllning till hållbart entreprenörskap och alla de som driver området framåt.


Fastival med Fastighetsbyrån

1500 medarbetare och franschisetagare över hela landet slöt upp för att äntligen mötas fysiskt för att inspireras,…


Krönika: Du sköna nya värld

Olle Nyström, Content Director på Minnesota,  reflekterar över oss som verkar i "pratsamhället" och hur vi behöver…


Sökes: Production manager

Engagerade människor skapar smarta idéer och ger organisationer kraft. Vår ambition är att vara en strategisk partner…


Cancerfonden till Minnesota

I våras gick Cancerfonden ut i en pitch för att hitta en ny strategisk byråpartner för sin företagsaffär. Uppdraget…


Nyheter, insikter och utsikter

Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev

Privacy policy