4 maj, 2023

2 guld i Gyllene Hjulet!

Gyllene Hjulet uppmärksammar och hyllar företag och organisationer som på ett kreativt sätt nyttjat intresse- och upplevelsebaserad kommunikation för att skapa effekt. I år var Minnesota tillsammans med kunder och partners finalister med fem bidrag i tävlingen.

Den rafflande galakvällen onsdagen 26 april slutade med att Minnesota gick hem med hela två guld! Med totalt 150 tävlande bidrag förstår man att konkurrensen är stenhård. Även våra uppdragsgivare var både stolta och glada — delad glädje ÄR dubbel glädje!

ÅRETS EXPO: OMEN@Dreamhack Winter med HP

”En smart lösning med en fantastiskt genomtänkt idé kopplad till produkt och varumärke. Ett spektakulärt innehåll som skapade uppmärksamhet på plats såväl som bortom mässhallen. En visuell, uppseendeväckande och engagerande monter med aktiveringar som gjorde succé hos en annars krävande – men het – målgrupp.”

👉  Omen@Dreamhack Winter 

ÅRETS B2B EVENT: Scania Quiz Trophy

”Med ett tydligt syfte och fingertoppskänsla skapades detta kreativa och kunskapsnördiga event för engagerade deltagare. Genom underhållning och gamification riktade man ett välförtjänt ljus mot målgruppen och stärkte stoltheten för varumärket.”

👉  Scania Quiz Trophy


DELA

Vill du veta mer?

Kontakta oss

Nyheter, insikter och utsikter

Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev

Privacy policy