31 mars, 2022

8 nomineringar i Gyllene Hjulet

Tävlingen Gyllene Hjulet hyllar årets bästa event- och sponsringsuppdrag. Nu har juryn utsett de nominerade i årets upplaga som den här gången omfattar projekt genomförda under både 2020 och 2021. Minnesota är tillsammans med uppdragsgivare och partners  nominerade med hela 8 bidrag i 5 olika kategorier. Nu ser vi fram emot prisutdelningen i slutet av april!

Atea Bootcamp 2020 — Årets Digitala B2B

Atea visade att de återigen agerar som pionjärer när de sjösatte sin partnerträff Atea Bootcamp digitalt 2020. Med ett engagerande innehåll under 2 dagar lyckades man nå deltagarrekord!

Atea Landslagsläger 2021 — Årets Interna Event

Trots det utmanande läget hösten 2021 lyckades Atea och alla medarbetare skapa magi under en fysisk kick off! Tack vare en rad säkerhetsåtgärder kunde man uppnå den gemenskap medarbetarna under så lång tid saknat från hemmakontoret.

Fastighetsbyrån Champ Camp 2020 — Årets Interna Event

Kick offen Champ Camp byggde känslan av att alla är vinnare så länge man inte ger upp och strävar att ge det lilla extra. Inspiration hämtades från sportvärlden – ”Winners never quit and quitters never win”. I vanlig ordning blev Fastighetsbyråns kick off en stor succé.

Fastighetsbyrån Kick Office 2021 — Årets  Digitala Interna Event

En talkshow på dagen och en gameshow på kvällen. Fastighetsbyråns kick off gjorde succé hos sina medarbetare trots en digital version. ”Bättre än ett TV-program!” är inget dåligt betyg…

Landshypotek Bank Hem Till Dig  — Årets B2C

Om inte fansen kan komma till sitt favoritband Larz-Kristerz får favoritbandet t komma till fansen. En digital kampanj blev lösningen där såväl musik som möten blev upplevelser vi sent ska glömma.

SEB The Next Awards — Årets B2B

Den nyinstiftade tävlingen med fokus på hållbart entreprenörskap fick en hybrid prisceremoni i Konserthuset. Ett inspirerande program, imponerande finalister och  specialkomponerad underhållning med Ana Diaz och Kungliga Filharmonikerna gav fina resultat.

SEB Talks — Årets B2B & Årets B2C

Som en reaktion på pandemin lanserades SEB Talks för att ersätta fysiska kundevent och seminarier. Det har fram tills idag resulterat i 30 sändningar,  40 000 tittare och en hel del goda råd.


DELA

Vill du veta mer?

Kontakta oss

Nyheter, insikter och utsikter

Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev

Privacy policy