KTH väljer Minnesota
I våras gick KTH ut i en upphandling för att hitta en ny strategisk eventpartner. Uppdraget hamnade hos den flerfaldigt prisbelönta Brand Engagement-byrån Minnesota. Avtalet löper till att börja med över två år med möjlighet till förlängning om maximalt ytterligare två år.
”Events av högsta kvalitet är ett sätt för oss på KTH att visa, skapa interaktion och vidareutveckla den framstående och samhällsnära forskning och utbildning som bedrivs. Med Minnesota som samarbetspartner delar vi höga målsättningar och krav på kvalitet”, säger Gunilla Iverfelt, varumärkesansvarig på KTH. ”Deras förståelse för helheten och förmåga att anpassa sig efter varje situation visar på professionalism, något som kommer vara ett gott stöd för oss.”
Med Minnesota som partner
delar vi höga målsättningar
och krav på kvalitet
Minnesota ger KTH möjlighet att komplettera det interna stöd som finns för eventverksamhet. Tillsammans kan organisationerna arbeta för att garantera kvaliteten på de evenemang som genomförs. De kan också arbeta för att vidareutveckla former för events framåt, något som är viktigt med tanke på hur mycket just möten har påverkats av rådande pandemi.
”Det känns extra roligt att vi får fortsatt förtroende av KTH! Upphandlingen blev ett kvitto på att vi verkligen är en bra match — det syns i utvärderingen. Att få arbeta med ett varumärke som i så hög grad förknippas med kunskap, nyskapande och innovation är självklart en fjäder i hatten. Något som även driver på vår egen utveckling som byrå” säger Andy Pimmeshofer, VD på Minnesota.
👉 Läs om våra senaste uppdrag för KTH
För ytterligare information, kontakta:
Gunilla Iverfelt, varumärkesansvarig KTH
gunive@kth.se
Helena Österberg, Account Director Minnesota
helena.osterberg@minnesota.se
DELA
Vill du veta mer?
Nyheter, insikter och utsikter
Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev