Takeoff 2019 – Verisure iklär sig ny röd kostym
I mars i år fick vi på Minnesota förmånen att hjälpa Verisure med larmbolagets stora lansering av nya varumärkesprofilen. Verisure gick från blått till rött och lanserade i samma veva nya spännande tekniska produkter.
Den 15:e mars i år samlades runt 800 Verisure-medarbetare och franschistagare på Linköping Konsert & Kongress för en tvådagarskonferens som inkluderade allt från konferenser, mässa, modevisning, galamiddag, prisutdelning och artisteri av Eric Saade.
Under dessa två dagar fick Verisure-arna känna och klämma på pinfärska nya tekniska produkter och lösningar, testa de nya profilkläderna, prova på de olika rollerna som finns inom bolaget och ta del av en fartfylld modevisning där samtliga nya profilprodukter visades upp.
Ett intensivt och gediget förarbete resulterade i två ytterst innehållsrika och fartfyllda dagar för de 800 gästerna på plats, och vi på Minnesota är stolta och glada för det fina samarbetet.
Anna Lundahl
anna.lundahl@minnesota.se
DELA
Vill du veta mer?
Nyheter, insikter och utsikter
Anmäl dig till Minnesotas nyhetsbrev