Nominerade i Gyllene Hjulet

Vi är så glada att tillsammans med kunder och partners vara nominerade med tre uppdrag i tre olika kategorier i årets upplaga av Gyllene Hjulet Juryn har bedömt ca 200 bidrag. Nu längtar vi till prisgalan 23 april!

Gyllene Hjulet är branschtävlingen för alla verksamma inom intresse- & upplevelsebaserad kommunikation. Gyllene Hjulet uppmärksammar och hyllar företag och organisationer som på ett kreativt sätt nyttjat intresse- och upplevelsebaserad kommunikation för att skapa effekt. Sveriges bästa projekt inom event, expo och sponsring hyllas och prisas under en prisutdelning.

🚀 Årets B2B Event SEB The Next Awards

SEB Next Awards har kommit att få en unik roll inom hållbart entreprenörskap sedan starten 2021. 2024 fortsatte arbetet med att stödja och synliggöra innovativa företag och organisationer med sina största framgångar hittills. Utöver rekord i antal ansökningar, fullsatta delfinaler och en uppskattad finalceremoni fick tävlingen även uppmärksamhet i bred media. Med kontinuerlig utveckling och kreativ förnyelse har SEB ännu ett år bidragit till en bättre framtid för både samhället och affärvärlden.

🚀 Årets Hållbara Event Visit Sweden GSTC

Visit Sweden omdefinierade vad en hållbar kongress kan vara. GSTC 2024 blev en levande plattform där fossilfria transporter, lokalt producerad vegetarisk mat och innovativa kulturella inslag inte bara inspirerade – de visade vägen framåt. Genom att integrera hållbarhet i varje detalj och utmana traditionella kongressformat satte vi en ny global standard. Resultatet? Ett evenemang som inte bara pratade om hållbarhet – utan bevisade att det går att genomföra på riktigt

🚀 Årets Idrottssponsring Ahlsell Sverige AB Hälsosam Rörelse

Ahlsell har genom att bli huvudpartner till Vasaloppet inspirerat sina medarbetare att delta i olika motionslopp. Sponsorinitiativet med internt fokus uppmuntrar till en hållbar livsstil och stärker företagskulturen genom aktiviteter som skidåkning, cykling & promenader. Med interna ambassadörer, kommunikation och medarbetarnas pannben fick man större deltagande än någonsin 2024! Medarbetarsponsring främjar hälsa, gemenskap och stärker Ahlsells varumärke som engagerad och framåtblickande aktör.